ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΣΑΣ
Αγαπητό Μέλος,
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω αλλαγής του πληροφοριακού μας συστήματος, δεν έχουν καταχωρηθεί τα στοιχεία της χρεωστικής / πιστωτικής κάρτας σας και δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η πληρωμή της τρέχουσας δόσης σας. Για το λόγο αυτό, επί του παρόντος, η συνδρομή σας βρίσκεται σε εκκρεμότητα.
Θα πρέπει να μεταβείτε στη νέα μας εφαρμογή Holmes Place My Benefit App για να καταχωρήσετε τα στοιχεία της κάρτα σας ή να επισκεφτείτε το Club μαζί με την κάρτα σας, ώστε να σας βοηθήσουμε με τη διαδικασία και να μπορέσετε να συνεχίσετε να απολαμβάνετε απρόσκοπτα τις εγκαταστάσεις & υπηρεσίες μας.
Δείτε παρακάτω τις οδηγίες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας μέσω του Holmes Place My Benefit App:
1. Ανοίγετε το application.
2. Μεταβαίνετε στο Member Area κι επιλέγετε «Άνοιγμα του Booking στον Browser».
3. Στο URL που σας ανοίγει, πατάτε το «Επιλογές» και από το μενού επιλέγετε «Εκκρεμείς πληρωμές».
4. Επιλέγετε το «Πληρωμή» και στη συνέχεια μεταφέρεστε στο περιβάλλον της τράπεζας για να προσθέσετε τα στοιχεία της κάρτας σας και να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Παρακαλούμε όπως ολοκληρώσετε την παραπάνω διαδικασία εγκαίρως, ώστε να αποφύγετε την ακύρωση της συνδρομής σας συστημικά, σύμφωνα με τους όρους που την διέπουν, και να μην αντιμετωπίσετε πρόβλημα εισόδου κατά την επόμενη επίσκεψη σας στο Club.
Οι Ομάδες των Clubs παραμένουν στη διάθεση σας για οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστείτε.
Athens Club: Τηλ. 2103259400 Email athens@holmesplace.gr
Maroussi Club: Τηλ. 2106196791 Email maroussi@holmesplace.gr
Glyfada Club: Τηλ. 2109690096 Email glyfada@holmesplace.gr
Με εκτίμηση,
Η Διεύθυνση της Holmes Place