Group classes

Προγραμμα

Spa

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Τι είναι το My Bene-FIT;

To My Bene-FIT είναι το πρόγραμμα επιβράβευσης των Holmes Place. Πρόκειται για δωρεάν παροχή της εταιρείας HOLMES PLACE EAST MED B.V. με στόχο την επιβράβευση των Μελών του σχήματος με άμεσα προνόμια και δωρεάν υπηρεσίες. 

2. Ποιοι δικαιούνται να γίνουν μέλη του προγράμματος My Bene-FIT;

Όλα τα φυσικά πρόσωπα – Μέλη των Holmes Place - έχουν τη δυνατότητα να εγγραφούν στο πρόγραμμα, αρκεί να είναι άνω των 18 ετών και να έχουν ελληνικό αριθμό κινητού τηλεφώνου, που είναι και το βασικό στοιχείο ταυτοποίησής τους ως Μέλη του προγράμματος επιβράβευσης.

3. Πώς γίνομαι Μέλος στο My Bene-FIT;

Για να γίνεις Μέλος του προγράμματος, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να είσαι ενεργό Μέλος των Holmes Place Fitness Clubs. Στη συνέχεια, μπορείς να απευθυνθείς στη Reception του Club στο οποίο είσαι εγγεγραμμένος για να εγγραφείς και στο πρόγραμμα επιβράβευσης, χρησιμοποιώντας ως στοιχείο ταυτοποίησης τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου σου και την Membership Card των Holmes Place.

4. Πώς λειτουργεί το πρόγραμμα επιβράβευσης My Bene-FIT;

Το πρόγραμμα επιβράβευσης δομείται σε 3 επίπεδα: «Silver Member», «Gold Member», «Platinum Member», στα οποία κατατάσσεσαι ανάλογα με τους πόντους που συγκεντρώνεις από τις προπονήσεις και τις αγορές σου στα Holmes Place, καθώς και από άλλες ειδικές περιπτώσεις (όπως, π.χ. απόδοση πόντων στα γενέθλια σου), σε ένα κυλιόμενο δωδεκάμηνο από την ημέρα της εγγραφής. Κάθε επίπεδο αντιστοιχεί σε συγκεκριμένα προνόμια, όπως δωρεάν υπηρεσίες.

Με 1.000 έως 1.999 πόντους: κατατάσσεσαι στο πρώτο επίπεδο Silver Member, απολαμβάνοντας τα προνόμια του επιπέδου.

Με τη συλλογή 2.000 έως 3.999 πόντων: ανεβαίνεις στο επίπεδο Gold Member και αποκτάς πρόσβαση στα προνόμια του επιπέδου.

Με τη συλλογή 4.000+ πόντων: ανεβαίνεις στο επίπεδο Platinum Member και αποκτάς πρόσβαση στα προνόμια του επιπέδου.

Το επίπεδο και τα αντίστοιχα προνόμια διατηρούνται για τους επόμενους 12 μήνες. Στο τέλος του 12μήνου γίνεται επανεκτίμηση βάσει των πόντων κατά την περίοδο αυτή και απολαμβάνεις εκ νέου τα προνόμια του επιπέδου που πλέον ανήκεις για το επόμενο 12μηνο. 

5. Ποια είναι τα προνόμια του προγράμματος My Bene-FIT;

Ανάλογα με το επίπεδο που κατατάσσεσαι, έχεις πρόσβαση σε συγκεκριμένα προνόμια. Μπορείς να δεις τα προνόμια του My Bene-FIT ΕΔΩ

6. Πώς συλλέγω πόντους;

Ως μέλος του προγράμματος, συλλέγεις πόντους ως εξής:

 

·       5 πόντους για κάθε 1€ αγορών, για παράδειγμα, αν πραγματοποιήσεις συναλλαγή αξίας 30€, θα αποκτήσεις 150 πόντους (εξαιρούνται οι ανανεώσεις συμβολαίων), για τα 2 πρώτα επίπεδα Silver και Gold Member

·       10 πόντους για κάθε 1€ αγορών (εξαιρούνται οι ανανεώσεις συμβολαίων), για το 3ο επίπεδο, Platinum Member. Για παράδειγμα, αν πραγματοποιήσεις συναλλαγή αξίας 30€, θα αποκτήσεις 300 πόντους

·       20 πόντους σε κάθε προπόνηση στο Holmes Place Club

·       20 πόντους σε κάθε Personal Training προπόνηση (ανά Session)

·       50 πόντους, αν είσαι Top Member of the Month (άνω των 20 προπονήσεων στο Holmes Place Club κάθε μήνα)

·       25 πόντους σε Holmes Place Membership

·       60 πόντους σε 1 Year Membership

·       100 πόντους σε 1 Year PT Membership

 

Οι πόντοι διαρκούν για 12 κυλιόμενους μήνες από την ημερομηνία απόκτησης τους και στη συνέχεια μηδενίζονται.

7. Σε τι συναινώ συμμετέχοντας στο πρόγραμμα My Bene-FIT;

Συμμετέχοντας στο My Bene-FIT αποδέχεσαι τους Όρους Χρήσης του προγράμματος. 

8. Πώς χρησιμοποιεί η εταιρεία τα προσωπικά μου στοιχεία;

Τα προσωπικά στοιχεία των Μελών διατηρούνται και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για τους σκοπούς του προγράμματος. Π.χ. για επαλήθευση στοιχείων, για παραλαβή και τυχόν αποστολή δώρων, καθώς και για ενημέρωση των Μελών σχετικά με προωθητικές / διαφημιστικές ενέργειες της εταιρείας. Περισσότερες πληροφορίες στους Όρους Χρήσης του προγράμματος. 

9. Υπάρχουν όρια στις αγορές;

Δεν υπάρχουν όρια στις αγορές που μπορεί να κάνεις ως Μέλος και κατά συνέπεια στους αντίστοιχους πόντους που θα κερδίσεις μέσω αυτών.

10. Πώς εξαργυρώνω τα προνόμια του επιπέδου μου;

Ως Μέλος του My Bene-FIT ενημερώνεσαι για τα προνόμια σου με την ένταξη σε κάθε νέο επίπεδο του προγράμματος μέσω e-mail, Viber ή SMS. Στο λογαριασμό σου ενεργοποιούνται τα αντίστοιχα κουπόνια. Για να παραλάβεις το προνόμιο της επιλογής σου, επισκέπτεσαι το Holmes Place Club στο οποίο είσαι Μέλος, ενημερώνεις τη Reception, δίνεις τον αριθμό κινητού τηλεφώνου σου ως στοιχείο ταυτοποίησης και ζητάς το προνόμιο που επιθυμείς να εξαργυρώσεις.

11. Πώς μπορώ να «κάψω» τους πόντους μου για να πάρω ένα κουπόνι;

Για να κάψεις τους πόντους σου, προκειμένου να αποκτήσεις ένα κουπόνι, επισκέπτεσαι το Holmes Place Club, ενημερώνεις τη Reception, δίνεις τον αριθμό κινητού τηλεφώνου σου ως στοιχείο ταυτοποίησης και ζητάς το προνόμιο που επιθυμείς να εξαργυρώσεις.

12. Τι χρειάζεται για να περαστούν οι πόντοι στον λογαριασμό μου;

Εφόσον έχεις εγγραφεί στο My Bene-FIT, οι πόντοι αποδίδονται στο λογαριασμό σου άμεσα. 

13. Μπορώ να έχω περισσότερους από έναν λογαριασμό στο My Bene-FIT;

Ο λογαριασμός στο My Bene-FIT είναι ατομικός και συνδέεται με ένα μοναδικό κινητό. 

14. Ο λογαριασμός μου μπορεί να μεταφερθεί σε τρίτο πρόσωπο;

Ο λογαριασμός σου στο My Bene-FIT, είναι προσωπικός και δεν μπορεί να μεταβιβαστεί με οποιονδήποτε τρόπο σε τρίτο πρόσωπο. 

15. Πώς ενημερώνομαι για τους πόντους μου;

Για να ενημερωθείς σχετικά με το σύνολο των πόντων σου, μπορείς να απευθυνθείς στη Reception του Holmes Place Club στο οποίο είσαι Μέλος.

16. Πώς αναγνωρίζουν το λογαριασμό μου στο Holmes Place Club;

Εφόσον έχεις γίνει Μέλος, μπορούμε να αναγνωρίσουμε το λογαριασμό σου στο πρόγραμμα με βάση τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου σου.

17. Οι πόντοι που αποκτώ, έχουν ημερομηνία λήξης;

Οι πόντοι που αποκτάς έχουν ισχύ 12 μήνες. Αντίστοιχα, τα προνόμια σε κάθε επίπεδο διαρκούν για 12 μήνες από τη μέρα ένταξής σου στο επίπεδο αυτό.

18. Tι συμβαίνει με τους πόντους και τη συμμετοχή μου στο επίπεδο με την πάροδο των 12 μηνών;

Με την πάροδο 12 μηνών τα προνόμια λήγουν και το επίπεδο στο οποίο ανήκεις επανεξετάζεται με βάση τις αγορές που έκανες τη χρονική αυτή περίοδο και τους πόντους που κέρδισες από τις προπονήσεις, συνδρομές και βάσει όλων των παραπάνω τρόπων συλλογής πόντων. Αυτομάτως, δικαιούσαι εξ αρχής τα προνόμια του νέου σου επιπέδου για το επόμενο 12μηνο.

19. Τι μπορώ να κάνω αν πιστεύω ότι δεν έχουν περαστεί σωστά οι πόντοι μου;

Σε αυτή την περίπτωση μπορείς να απευθυνθείς στη Reception του Holmes Place Club στο οποίο είσαι Μέλος και να ενημερώσεις με σχετικό αίτημα.

20. Έχουν τα προνόμια χρηματική αξία; Εξαργυρώνονται;

Τα προνόμια του προγράμματος δεν έχουν χρηματική αξία και ως τέτοια δεν μπορούν να εξαργυρωθούν.

21. Μπορούν τα προνόμια του προγράμματος να αλλάξουν;

Είναι στην αποκλειστική ευχέρεια της Holmes Place να μεταβάλλει τους όρους του προγράμματος. Μπορείς να ενημερώνεσαι για τα τρέχοντα δώρα και προνόμια από τις Receptions των Holmes Place Clubs.

22. Μπορεί να λήξει η συμμετοχή μου στο πρόγραμμα;

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα επιβράβευσης My Bene-FIT δεν λήγει όσο το πρόγραμμα είναι ενεργό. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκέψου τους Όρους Χρήσης. 

23. Μπορεί το πρόγραμμα να τερματιστεί;

Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα, μονομερώς, να αναστείλει ή να διακόψει οποτεδήποτε και για όσο διάστημα κρίνει αναγκαίο, το πρόγραμμα. Σε αυτή την περίπτωση οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα δε διατηρούν καμία αξίωση.

24. Τι συμβαίνει με τα προνόμιά μου σε περίπτωση που το πρόγραμμα τερματιστεί;

Σε περίπτωση που το πρόγραμμα τερματιστεί, όλα τα προνόμια λήγουν αυτόματα.

25. Αν δεν επιθυμώ να είμαι πια μέλος του My Bene-FIT, πώς ακυρώνω τη συμμετοχή μου;

Για να ακυρώσεις τη συμμετοχή σου στο My Bene-FIT, ενημέρωσε τη Reception του Club στο οποίο είσαι Μέλος.